星の王子様にチャレンジ  Challenge reading "The little prince"

今日は星の王子様にチャレンジしました。
子ども向けのシンプルで美しい英語で、大人もグッとくる内容とオススメ頂きました。
早速読んでみましたら、だいたい知っている単語でなんとなく分かる!
だけど、意味が分からなくて難しいです。
これがちょうどいいレベルって事なのかな?

The Little Prince

The Little Prince

Youtubeにはたくさんのオーディオブックやお芝居がありました。


The Little Prince 2015 Full Movie

アニメだとすんごい分かりやすいです!分かんなくても面白い!
子供ってこうやって英語を覚えるのかな?

Today , I challenge reading "The little prince"
For children , simple, beautiful English
And Adoult interesting in story.

I challenge reading
words is I know, but it is difficult to understand meaning.

Youtube have a lot of audiobook,play,animation.
Anime is very easy understand, it is interesting without understand.
Like a Child, learn English.