読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

星の王子様にチャレンジ  Challenge reading "The little prince"

English

今日は星の王子様にチャレンジしました。
子ども向けのシンプルで美しい英語で、大人もグッとくる内容とオススメ頂きました。
早速読んでみましたら、だいたい知っている単語でなんとなく分かる!
だけど、意味が分からなくて難しいです。
これがちょうどいいレベルって事なのかな?

The Little Prince

The Little Prince

Youtubeにはたくさんのオーディオブックやお芝居がありました。


The Little Prince 2015 Full Movie

アニメだとすんごい分かりやすいです!分かんなくても面白い!
子供ってこうやって英語を覚えるのかな?

Today , I challenge reading "The little prince"
For children , simple, beautiful English
And Adoult interesting in story.

I challenge reading
words is I know, but it is difficult to understand meaning.

Youtube have a lot of audiobook,play,animation.
Anime is very easy understand, it is interesting without understand.
Like a Child, learn English.